Varför röntgen?!!

Då kan man checka av rötgen på sin to do list  också. Jag har fått några frågor om vad som ska röntgas och varför så jag tänkte att jag svarar på det här.


Jag har en bindvävssjukdom som heter Ehlers Danlos syndrom som påverkar hud,leder ligament o muskler, orkar inte skriva ner alla symtom för då får jag skriva en bok. Men iallfall så har jag  kronisk värk i allra helst ländryggen men jag känner av värk i som gott som hela kroppen mer eller mindre beroende på hur "dålig" dag det är eller vad jag har gjort för aktiviteter innan.

Jag har nu sen ett tag tillbaka även börjat få ont i några kotor i ryggraden så därför ska nu ryggraden röntgas för att se att jag inte slitt på kotorna på grund av överrörligheten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback