Aj aj aj

Gud vad ont jag hade när jag vaknade jag kunde inte ens röra mig utan att det gjorde ont. Dessutom hade jag väldigt ont i halsen fortfafarande och  så lät jag som en kråka när jag prata.  Det första jag sa var "får jag min medicin".

Tryckte i mig min medicin och klev upp men då jag inte kunde få på mig bh:n själv (helt omöjlig att knäppa) då det gjorde så förbenat ont, så då fick min sambo komma till undsättning och hjälpa till. Just nu är jag glad att det är helg så jag kan få hjälp för annars så hade jag fått gå här hemma halvnaken hela dagen.

Sen är jag lite glad över att det är vänsterhand som jag opererat och inte höger för då hade jag varit riktig handikappad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback