Caribbean och Loka

Jag är lite  glad just nu för det har kommit två "goda" nyheter som jag bara var tvungen att testa för det var kokossmak på dem och jag äääälskar kokos, kokos är ju bara så mums.

Den första saken jag plockade åt mig när jag hittade den var Lokas nya vatten med smak av kokos och den andra var Marabou Caribbean också med smak av kokos + banan och båda var riktigt goda.

Lokan smakade så mycket kokos att jag blev mycket glatt överraskad, den var supergod. Caribbean chockladen var också riktigt god, en ny favorit helt klart. Tyvärr så är det limited edition på chokladen så antingen får jag fälla en tår när perioden för chokladen är över eller så får jag hamstra som en tok.

Nu ska jag glo på tv och mumsa Mmmmm marabou.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback