Slagit ryggen i en sten.....

Födelselunchen intogs på le parc och det blev fläskfile på spett med rödvinsky och tzatsiki och pommes. Det var riktigt gott och vädret är ju så himla underbart idag också så vi satt oss naturligtvis på uteserveringen och nöjt av både vädret och den goda maten.

Sen efter maten så skulle jag och mamma handla lite men jag hann inte ens fram till affären innan jag fick ett samtal från dagis. Unga damen har ramlat ner från ett träd och slagit ryggen i en sten. Så jag lämnade av mamma och åkte direkt till dagis. Nova satt i en soffa och grät när jag kom fram, jag kollade ryggen och såg att den var lite skrapad och hon var öm i ryggen.

Tydligen gör det ont hela tiden så självklart tog jag hem henne direkt och bara inom loppet av ett par minuter från det vi kom hem så somna hon på soffan. Får se hur det är med henne när hon vaknar, om vi måste åka in till sjukhuset? Eller åka in till sjukhuset gör vi ändå men jag tänkte låta henne vila först för att se om det känns bättre när hon vaknar för hon var väldigt trött och rädd och det  tror jag påverkar en hel del. Hoppas nu att det inte är någon fara, man blir så orolig när det handlaar om ryggen och nacken också för det kan vara så känsligt med nerver och kotor och allt som sitter där. Stackars gumman





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback