Utvecklingsamtal

Har precis varit på utvecklingsamtal om Bubbigubben. Han är sig väldigt lik både hemma och på dagis, det är bra att han är det tycker jag. Nu börjar han finna sig tillrätta på dagis och han har börjat involvera sig med de andra barnen också vilket han inte gjorde för en vecka sen så det känns bra.

Tydligen så har han även ett väldans humör på dagis, visserligen har han det hemma med men jag kan inte förstå var/vem det kommer ifrån..* host*... *harkel*

Överlag så går allt bra och han blir säkrare och säkrare så det är positivt, däremot så har han lyckats bli biten i kinden två dagar irad då han vägrade att släppa en leksak som ett annat barn ville ha men men....






Kommentarer
Postat av: Maria

Ja precis, jag har sagt det till Sami också att jag kanske vill ha den när jag väl är där. Man får se :)

2011-05-24 @ 20:19:12
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Härligt porträtt!! Men ajdå, inte kul att bli biten, hoppas att det inte händer fler ggr, svårt med barn i den åldern som säger ifrån på fel sätt.



Många kramar

2011-05-24 @ 22:05:17
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback