Detta har hänt.....

Oj oj vad jag har övergett min stackars blogg och mina snälla fina läsare känner jag, det ber jag om ursäkt för. Så vad har hänt på sistone då, hmm,,,,jo jag har börjat använda balsammetoden när jag tvättar håret och sköljer sedan med äppelcidervinäger och vatten, jag använder inga skadliga kemikalier alls i min hårvård eller ansiktsvård med andra ord så har jag blivit en nopoo:are vilket har funkat helt otroligt bra på mitt hår och hud, jag har blivit besatt av varm choklad med vispgrädde och kanel *mums*

Jag har inhandlat diverse fina julsaker som ska få pynta våran kommande underbara jul, jag har också haft så ont i kroppen att min sambo har fått hjälpa mig att skala clementiner. Vi har fått svar på "Nines" prover angående nötter och ägg och det visar mycket bra, ägg kan han numera äta och nötter verkar han inte utveckla någon allergi emot, dock ska vi ändå vara försiktiga ett tag framöver. Vi fick också reda på att "Nine" kan ha något som heter periodisk feber därav att han är sjuk så mycket. Jag har fotat min kompis och hennes familj.

Ja det var väl en snabb sammanfattning om vad som har hänt på senaste nu ska jag försöka hålla er uppdaterade vart efter som sakerna händer istället.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback