Toys r us

Nu är alla friska igen tack o lov, utom mitt ben då men det räknas inte. Så då alla var friska så åkte vi ut lite, vi hade inget mål men vi landade vid toys r us där vi lät barnen springa runt ett tag. Nova hittade en maskeradklänning i rött som om väldigt gärna ville ha för att det var snart halloween, ja det var hennes argument så hon fick den. "Nenne" föredetta  "Ine" alltå Neo blev helt  frälst i en spark motorcykel.

Den lilla plast motorcykel var inte den billigaste leksaken jag sett men han tyckte om den så enormt mycket så vi kunde inte låta bli att köpa den till honom. Så nu ända sen vi kom hem vid fyra snåret någon gång så har han bott på sin motorcykel. Han åker fram o tillbaka, fram o tillbaka, fram o tillbaka mestadels ´hela tiden, ibland kan de också ske en motorcykelolycka då han ramlar men han åker mer än han ramlar så det är bra iallfall.

Nej nu ska jag spela lite med min älskado sambo så hörs sen.



Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

så mysigt med en liten spontanutflykt :-)

trevlig kväll! Kram

2011-10-22 @ 22:23:04
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback