11 september

Har precis tryckt hem lite diverse kläder till Nova såsom en jacka, byxor och strumpor. Hennes jacka försvann på något oförklarligt sätt för någon vecka sen. Ena studen hade hon den och nästa  så var den borta, tror dock det kan vara jag som fifflat bort den. Hur som helst så behöver hon ändå en ny jacka eftersom hon nu inte har någon vettig.Så det har har jag fördrivit några minuter med här hemma.

Såg också på tv att de har en lånkörare om det som hände i USA just idag för 10 år sedan, jag kan inte fatta att det redan gått tio år. Jag kommer exakt ihåg vad jag gjorde när jag fick veta vad som hade hänt så det känns inte som så länge sen. Tiden går så fort, känner att man får ta vara på den.

Senare idag avslutas min tävling.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback