Bakning

Idag hade jag tänkt försöka baka lite, jag har siktet på philadelfiabullar och kanske dumlegrottor. Känner att jag måste göra lite mumsig fika så vi har något att bjuda på om vi får besök. Vet att jag måste handla lite ingredienser för att lyckas med mitt bakprojekt.

Annars så känner jag också att det var väldigt längesen jag fotade nu så jag måste ta mig i kragen och fixa en fotografering, för nu känner jag att det börjar bli bildtorka. Jag har lite dåligt med uppslag om vad jag ska foto dock men jag får väl spontanfota lite vad som helst och se om det blir något intressant utav det.

Nej nu ska jag börja kolla hur mycket av ingredienserna som måste inhandlas. Hörs sen



Kommentarer
Postat av: EMMA - FOTO

Otroligt fina bilder i headern =)

2011-09-14 @ 16:06:54
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback