Bollincident

God eftermiddag.

Idag är ytterligare en hemmadag med Neo för han är inte riktigt som han ska vara. Så dagen har gått åt till att fördriva tiden genom att hitta på saker med Neo. Tex just nu står han och diskar (litar inte riktigt på resultatet men men..) vilket är superskoj tycker han och innan dess så gjorde jag en riktigt snygg grej.

Jag höll på att sparka på Novas hoppboll, ni vet en sån där med handtag som man sitter och studsar på. Ja den sparkade jag om om igen in  köksväggen för att Neo tyckte det var roligt, så höll jag på ända tills jag träffade snett på bollen och Neo får den rakt i ansiktet och flyger raklång, baklänges ut på hall golvet.

Jag förstår inte vad jag ska på bollar att göra för bollar och jag har aldrig dragit jämt. Så ser ni mig med en boll någon gång  så för er egen säkerhet håll er på avstånd.


*Ingen kom till skada under denna händelse









Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

oj så fel det kan bli! ^^, Tur att det gick bra, och du ska nog hålla dig borta från bollar verkar det som hihi : )

Kram

2011-09-08 @ 12:59:44
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback