Dekorera mera

Sitter framför datorn och kollar lite saker jag hade tänkt att köpa till julen. Ja jag vet lite tidigt men jag vet också att jag aldrig får tag på det jag vill om jag väntar så nu är jag ute i tid. Utöver det så kollar jag lite ljus och olika fat och dekorationer som är mysigt och fint på hösten. Jag har hittat en del fint men jag tror jag ska vänta lite ändå tills jag kollat in om jag kan plocka ihop något på IKEA då vi har presentkort där.

Under tiden jag kollar sånt här så plågar lilla Neo sin pappa genom att ha placerat sin bobbycar på pappas rygg och klättrar upp och sätter sig på den, superskoj tycker Neo, ingte så roligt tycker pappa.

Dålig kvalitet pga mobilbild








Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: ingen orsak :D

2011-09-18 @ 15:34:37
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Kalle L

Jag ser att pappa knäcker extra som motorväg! 8)

2011-09-18 @ 18:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback