Gymastik

Dagen började med en strålande höstdag som nu har gått över till en lite gråare höstdag. Nova började på gymnastik igår för Uppsala flickorna. Det var dock Novas pappa som gick med henne nu första gången för det var hans vecka så som tur var hade en bekant barn i samma gymastik grupp så hon har berättat för mig vad som gäller.

Hade hon inte berättat så hade jag inte haft en aning om att jag måste sy en ärtpåse. Nu undrar ni säker varför Novas pappa inte kunde berättat vad som gäller men nej det är helt enkelt inte att lita på, det som inte jag kommer ihåg finns inte. Ja vi ska alltså sy en ärtpåse som de ska ha med sig, jag har därför beställt en men jag gjorde det alldeles själv så det är ju nästan som att sy en.

Åhhh spännande nu har de kommit en annan sak jag har väntat på!!!!


En av dessa väntar jag på nu


Kommentarer
Postat av: Anonym

fuuuuuuuuuusk ! själv kommer jag sy en som kommer spricka så de har ärtor över hela gympahallen/joanna

2011-09-17 @ 09:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback