Kallt, burr = gräddkola

"Sitter här hemma i soffan omsluten  av en filt då det kommer in en del kall luft  då balkongdörren står öppen för att släppa ut lite av all värme vi har här inne. Det är alltid väldigt varmt här hemma vare sig det är sommar eller vinter så är det aldrig mindre, än 23 grader här inne.

Dock är jag desvärre en  frusen männsika av mig. Nu när jag gick runt  här hemma och dona så var alla fönster stängda  och det visade 24 grader på innetempen men jag  frös jag iallfallså jag försöker råda bot på mitt frysna jag genom att dricka en kopp rykande varmt te med smak av gräddkola. *mums* 

Det smakar riktigt underbart gott då gräddkola faller mig i smaken. Hittade detta te på miqmaq och kunde inte låta bli att köpa det bara för att det luktade riktigt ljuvligt från påsen. Det fanns även piggelinte men det fick inte följa med hem denna gång. Nu ska jag krypa till kojs, natti natt










Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

åh det låter som ett te i min smak :)

2011-09-26 @ 12:28:24
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback