Kalsonger o spel

Vi tog av våran lilla plutt "Ine" blöjan och satt på honom kalsoner för första gången idag och visade honom pottan och han har inte kissat eller bajsat på sig på hela dagen, han har gått på pottan varje gång, så stolt. Jag trodde det skulle ske lite misstag så här direkt i början men nejdå än så länge så funkar det toppen. 

Utöver pottbestyr  så är det Nova vecka också, så nu blir det nog full rulle igen. Snart ska vi sätta oss hela familjen (Neo får vara med mig eller pappa) och spela hennes nya spel Pingu på skattjakt , alltså hederligt brädspel inte tvspel. Det är mycket mysigare att spela brädspel än tvspel tycker jag.

Nu ska vi börja så hörs sen.







Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

åh va duktig han är!

a naturliga produkter är ju alltid naturligare men allt fungerar inte tyvärr. Ja använder mycke sånt och än så länge är jag nöjd med det mesta :)



nja alltså ja kan inte minnas at ja skrivit något om Wen? Ja vet inte ens va det är haha :P



KRAM!

2011-09-19 @ 21:46:54
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback