Förtyckt

Min sambo sa helt plötsligt till mig

-Jag lever i ett förtyckt förhållande, jag kommer bli mördad

 jag -Ähh jaha?

-Ja läs här på nyheterna

Sammfattning av nyheterna:
En kvinna har blivit mördad av sin man och systern berättar att hon inte vågade ringa hem till dem för hennes man satt alltid  bredvid och lyssnade på samtalen och rättade sin fru om hon sa något fel

Jag -Jaha???

-Ja men det är ju precis som du ju, du sitter ju alltid och rättar mig när jag pratar i telefon.

Jag -Ja precis det betyder att jag kommer att mörda dig, mmmm... när som helst nu.
















Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

haha! Han borde passa sig, din sambo ;)



Jajjamen jag brukar visa upp några guldkorn från bröllop och andra fotouppdrag på bloggen så det kommer du allt få se några :) Hoppas du också visar? :) Det är alltid roligt att se hur andra gör och så vidare :)



Hoppas ni får en superbra Fredag, och jättefin bild på lillkillen :) Kram

2011-09-02 @ 13:03:20
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback