Ritar

Sitter och ritar med Neo och det är definitivit  inte under mina villkor som det sker kan jag säga. Nej Neo tar fram papper och slår handen i golvet oh säger sitt, okej så långt är det okej. Sen tänker man att nu är det bara att börja måla så  tar man upp en färg  man vill ha och tänker börja men då rätt som det är så rycks  den ur handen på en. Okej testar en annan färg men nähä den fick jag inte heller ha. 

Jaha vilken färg ska mamma ha då frågade jag (fast jag redan vet svartet), Jag får jag alltid en av de här supertråkiga färgerna beige, brun eller på sin höjd svart.
Japp som sagt han ger mig en hudfärgad penna som jag får ha och endast den får jag ha också.

Och våga försöka röra den blå pennan då blir det krig, det är bara "Ines". Tar man den blå så säger han NEJ och rycker den i från en, han till och med gömmer den så man inte ska kunna ha den. Jaa de är så roligt att rita här hemma.



Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

haha, va barn kan vara roliga, flisan har också lite egna ideer för sig när vi ska måla ;) Kram

2011-09-21 @ 16:24:27
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback