Så gott som klar.

Idag är är det riktigt grått och tråkigt väder ute så  då får jag inte lika dåligt samvete av att sitta inne och fixa med bilderna. Kan säga att jag är så gott som klar men jag kommer inte kunna visa några förens brudparet sett dem först. Nu ska jag ta tag i min fotobok som jag skrev att jag skulle fixa förut, jag sköt upp det för jag ville ha med bilder från det här bröllopet.

Jag har haft så dåligt med uppslag om vad jag ska blogga om så om ni som läser har några bra ideér så dela gärna med er av dem. ¨

Ska sätta mig och kolla om jag kan hitta lite höstkläder åt barnen också hade jag tänkt, för nu är det inte långt kvar innan det börjar bli kallt.

Ännu en tjuvtitt




Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

gud så vacker :)

2011-09-08 @ 21:00:49
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback