Sovmedicin

Idag har jag varit så otroligt trött att det är helt osannolikt. När Neo la sig för att vila så la jag mig på soffan och somnade på mindre än 5 minuter. Dock tror jag att jag vet vad det beror på, i vanliga fall så har jag sömproblem på grund av smärta och nu har jag fått en medicin att ta vid behov när det är som värst.

Iallfall så tog jag en halv igår för första gången och jag jag blev som en zombie, jag kunde knappt vakna imorse. När jag tog mig upp till soffan så somnade jag om direkt, dock bara någon minut innan jag tvingade mig att sätta fart för att få Nova till skolan. Var så trött att jag mådde illa och frös. Så fungerade  gjorde medicinen iallfall, kanske lite för bra.

Inte förens nu har jag börjat "piggna" till och nu är klockan redan två på dagen. Nu ska jag byta en blöja och göra lite te och bara vara. Hoppas ni haft en piggare dag än vad jag haft.








Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

sådana tröttdagar är riktigt plågsamma. Får man fråga vad du tar medicin för?

Ha en mysig kväll, Kram!

2011-09-06 @ 21:11:49
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Nina

verkligen så fina bilder. älskar å fota själv. men jaaa man behöver ju kunna lite mera å ha lite bättre utrustning för att få till det sådär fint! underbart!

2011-09-06 @ 22:37:32
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback