Supernatural

Har precis börjat att kolla på en ny serie eller ny för oss iallfall "Supernatural" heter den. Jag kan säga att hade jag vetat innan att den var så  här läskig så hade jag inte börjat tittat på den, mina fingrar och öron värkar av att jag får lov att sitta och hålla för dem hela tiden.

Mitt svaga psyke klarar inte sånt här egentligen så nu kommer jag få sömnbesvär veckor framöver, varför utsätter jag mig för sånt här när jag är så mörkrädd som jag är?  Serien har ändå faktiskt börjat  bra och jag gillar den efter första avsnittet så nu ska jag kolla vidare på avsnitt 2. Får skylla mig själv för kommande besvär  Hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

oj är den så hemsk, det visste ja inte. Mama följer den och hon säger att den är kanon. Kanske skulle ta och se ett avsnitt :)

2011-09-16 @ 14:06:11
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback