Röjt och donat

Idag har vi röjt en massa här hemma, allra mest i Novas rum, kände att det var dags att ta tag i det nu. Så jobbigt att göra det men så skönt när det är klart.  Hann med de mesta så nu är det inte mycket kvar. Sen var vi tvugna att rasta barnen så vi gick ut ett tag och Nova började på en skateboard och Neo på en trehjuling för att sen tröttna på de och växla till inlines och sparkcykel istället. Sen så har vi spelat lite prinsessyatzy också.

När barnen gick i säng vid halv åtta så satt jag mig åter igen vid datorn och för att redigerar bilder och det är vad jag håller på med nu. Börjar dock bli lite orolig för min dator börjar att bete sig underligt igen. Hoppas verkligen det inte är på väg att bli fel nu.

Nu ska jag fortsätta mixtra.






Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh va skönt att röja, skulle vi med behöva

2012-04-08 @ 23:10:46
URL: http://myflowergirlblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback