Flög förbi...

Herregud vad tiden springer iväg utan att jag egentligen tänker på det. Såg nu att det var 5 dagar sen jag skrev mitt senaste inlägg och det var verkligen inte min avsikt att det skulle bli så långt imellan inläggen, var inte ens medveten om att det var så längesen.

 Det har verkligen gått i ett kör på sistone och i helgen var det ju också ett bröllop som vi var på och jag hade äran att fotograferade detta underbara också, var verkligen superfint. Det var roligt men det gjorde också att hela helgen försvann i kick då alla gäster fick sova över. Iallfall tänkte bara hoppa in här och ge ett livstecken, bloggen är inte glömdendast försummad just nu. Nej men jag måste prioriterar annnat just nu. Nej nu måste jag forstätta plugga men uppdaterar snart igen (förhoppningsvis) 
Ha en bra kväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback