Helgbröllop = barnvakt

Blir lite dåligt med bloggandet när allt går i ett kör och man inte har många minuter till övers under en dag. Igår gick verkligen hela dagen utan uppehåll fram tills ca 19.30 och då var det dags att plugga, vilket jag gjorde till ca 23.30 och då¨var det egentligen sägen sen någon timme tillbaka. Nej nu slutar jag tjata om skolsaker och berättar istället att i helgen bär det av på ett bröllop en bit bort härifrån, så det ska bli trevligt och kul. Självfallet är kameran med i högsta hugg också.

Neo ska vara hos mormor från lördag till söndag och kan säga att det känns lite tungt i mitt mammahjärta att lämna bort honom, men jag vet att det kommer gå bra. De säger att allt sånt här blir lättare med barn nummer två men jag har blivit tvärtom. Jag tyckte det var mycket lättare med första för nu  tycker jag det är jättejobbigt att lämna bort honom och ha barnvakt och sånt.Men jag vet som sagt att han kommer ha det så bra för mormor bor verkligen på ett toppenställe för barn att leka ute på och dessutom har hon och hennes sambo 3 katter man kan jaga så "Nine" kommer ha det så kul.

Nej nu ska försöka vila några minuter och sen plugga lite. Hoppas ni har en bra dag.

En bild från Jenny och Markus bröllop som var i somras, det var så fint.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback