Nu vet jag...

Åh jag vet vad jag vill göra nu, ja utöver att vara en framgångsrik fotograf som ständigt är uppbokad och efterfrågad då. Nej jag vet vad jag vill söka för utbildning. Jag ska kolla upp om det är möjligt att få det att funka då den utbildningen inte finns här i uppsala. Jag ska inte avslöja vad riktigt än innan jag tagit reda på om det skulle funka och om jag har någon som helst chans att komma in. Tror att jag skulle trivas som fisken i vattnet.

Nu ska jag försöka få tag på min prövningslärare som inte har svarat på något av mina 3 senaste mail.

                                              *Ett gammalt foto på mammas lilla söta plutt, så liten här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback