Matteprov

I morgon är det matteprov som gäller så jag har suttit och pluggat en massa nu, känner mig rätt så säker så det är skönt måste jag säga. Håller tummarna för att inte råka ut för ftemporärt hjärnsläpp. Jag är också lite bakvänd tydligen enligt läraren då jag tycker att det svåraste är enklast och enklarare är svårare. Jag tror det är för att det finns klara regler på det svårare och det går inte att göra fel om du bara följer och kommer ihåg reglerna, det gäller ju förvisso all matte men det är lättare att blanda ihop de "lättare" talen tycker jag.

Apropå något helt annat så  fick jag också en rolig nyhet idag då mitt jobb ringde mig och sa att från och med i mars så får jag helt egna grupper på babysimmet så det var kul, så snart är jag i vattnet och lär ut mina kunskaper. 

Nej nu ska jag sätta mig med engelskan ett tag då jag har ett prov även i den kursen på fredag.


 



Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

hej! Ja det ska vi :) Troligtvis nästa år om det finns pengar och så, men det är otroligt skoj att planera :)



Kramar

2012-02-13 @ 21:11:18
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback