Clear Eyes

Jag förstår inte varför dessa inte får säljas i  Sverige?! Jag fullkomligt älskar Clear eyes, har precis fått leveransbesked på mina droppar som jag beställt. Dessa droppar gör så att röda och irriterade ögon blir vita,. Jag har använt dessa  ett par års tid varje gång jag smikar mig för jag blir lätt röd i ögonen av sminket. Ja eller varför inte ha dem med på en utekväll? För om det är något som kan ge blodsprängda ögon så är det väl alkohol men ha i två droppar i varje öga så *poff* det röda bort och vackert vita, pigga och klara ögon syns istället. Jag har beställt min fram tills nu från USA men nu har jag sett att de går att få tag på i även svenska nätbutiker. Tryck här så kommer du till en butik som säljer dessa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback