Dagen..

Hade en väldigt trevlig kväll igår med god mat och trevligt sällskap. Vi satt och pratade en massa  och surfande  på diverse sidor och sen så kollade vi på filmen som gick på femman så det blev ganska sent innan min vän begav sig hemåt. Min älskade sambo ramlade in vid tio i tre imorse och då hade jag precis  gått och lagt mig till så det var skönt att slippa bli väckt. Jag sover alltid sämre när min sambo inte är hemma då jag är så van vid att han alltid brukar ligga bredvid.

Idag har jag varit iväg och fotat lite och sen så åkte vi som snbbast till Toys Rus för att köpa lite ny deg till Neo, han verkligen älskar att dega. Nu tänkte jag sätta mig och kolla igenom min nya bok Photoshop-recept lite nogrannare än vad jag har haft tid med innan, verkar finnas en hel del fina och roliga effekter med som man kan trixa med, kul. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback