Gulsot???

Godmorgon. Fick börja morgonen med att leta efter min telefon för den låg inte under kudden eller uppe på sänggaveln där jag brukar lägga den, hokus pokus borta. Efter en 10-15 minuter letande så hittade jag den äntligen, UNDER KUDDEN.Fortsatte efter en lyckad telefonletarkupp  med att slå igång datorn och gick in på bloggen och såg att bilden jag lade ut igår ser ju ut som ett rop på hjälp, hela bilden såg ju orangegul ut. Då kom jag underfund med att min skärm återger lite andra färger än det jag ser sen på bloggen,har en känsla att det beror på att skärmen är så gott som paj.  Jaja förhoppnigvis så skickar jag inte ut några flera bilder där det ser ut som jag fått gulsot när jag nu vet detta.

Dags för en kopp kaffe så man kanske vaknar till. Hoppas ni har en härlig söndagmorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback