Håltimme

Nu blev det en liten minipaus i bloggandet men så kan det bli ibland. Jag har haft väldigt mycket att göra och jag har inte varit på det bästa humöret på grund av huvudvärk och annat, nu är det på väg att vända tack o lov.

 Idag var det kurstart på en av mina sökta kurser och den skulle starta klockan 8.30, så jag var där i god tid och det var de flesta andra också. Så vi står och väntar på att någon ska släppa in oss i klassrummet och tiden går men ingen kommer. En kvart senare kommer det någon som släpper in oss i klassrummet och säger åt oss att sitta ner och vänta så kommer det en lärare snart. Tror ni det kom någon då?? Nej istället kommer en elev som säger att hon pratat med receptionen som talat om för henne att allas antagningsbesked för denna kurs har tydligen feltryckt tid och datum i. Kul?? Nja inte väldigt och det lät som att en del av min klasskompisar muttrade både det ena o det andra. Summan av kardemumman var att jag fick  jag spendera nästan 2 timmar i skolans entre väntandes på nästa lektion.

Nästa lektion började på utsatt tid iallfall och flöt på bra, så slutet gott, allting gott.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback