Inte mått bra....

Vaknade igår och mådde inte alls bra, ont i huvudet och allmänt sänkt. Ju mer dagen gick eller desto värre blev jag, svettades och frös om vartannat och fick mer och mer ont i huvudet . Vid 15- tiden hade jag sån migrän att jag mådde konstant illa. Slutade med att gick och kräktes av huvudvärken (inget ovanligt för mig när jag få migrän) sen tvingade jag i mig huvudvärkstabletter och gick och la mig och sov på soffan i ett par timmar.

Nennesnutten var så gullig och kom fram och klappade pmig på kinden och sa "mysa mamma?" det betyder att han vill ligga under filten med en och mysa in sig. Men sambon förklade att jag var sjuk så Nenne kunde inte mysa, då klappade han mig på kinden igen och sa mamma hård kram, så lutade han sig fram och krama jättemycket , sen sa han mamma puss också så fick jag en stor puss på munnen och en på kinden. Min underbara, fina lilla Neo så snäll och omhändertagande, älskar dig så mycket!!

Senare på kvällen så  började  jag må bättre för när jag vaknat efter min sovstund på soffan så var huvudvärken borta tack o lov och idag är jag helt återställd. Så idag kanske det blir lite pulka/bobåkning.



Gammal bild från arkivet men jag älskar den......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback