Kaffe ...

Jag har kommit fram till att jag nog dricker alldeles för mycket kaffe sen jag fick hem min högst älskade kaffemaskin. Nu tänker nog många "Kan man dricka för mycket kaffe?" och svaret är tro det eller ej  JA för en icke beroende koffeinist. Min mage har fått en egen vilja och säger ifrån genom att bränna och svida, japp magkatarr kom som ett brev på posten. Även om magen är grinig så väljer jag ändå att trotsa den genom att fortsätta dricka mitt lyxkaffe, kan i slutändan kanske visa sig vara ett dåligt beslut det lär visa sig har jag en känsla av.

Nu ska jag nog ta och göra mig en kopp på tal om saken. Hoppas ni haft en bra kväll.


 Var väldigt längesen jag lade ut några självporträtt så nu ikväll har jag tagit mig tiden att fixa några.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback