Modet i vår....

Igår blev det inte att blogga då det var saker i ett kör ända fram till sen kväll och då det ledigt så var jag tvungen att plugga matte. Just nu är det mycket skola som gäller och det känns riktigt bra att ha kommit igång och det känns roligt, så mycket enklare då. Sen blev jag färdigdiplomerad babysiminstuktör i onsdags. så nu är jag redo att stå på helt egna ben, så kul, nu väntar jag bara på pass.

Jag ska se om jag har övertalat en skolkompis att jag ska fota henne, hon var lite skeptisk men med lite lirk så tror jag nog att jag ska kunna övertala henne. Jag tror hon skulle bli så fin på bild. 

Har också sprungit på stan idag och hittat och köpt en jättesnygg brun skinnjacka som blir perfekt till våren
tycker vårens mode är så härligt med alla dessa starka färger, underbart. Det är så snyggt också tycker jag med någon stark färg till något mer neutralt, blir roligare då. 

*Ve och fasa det har blivit problem med mitt photoshop märkte jag nu, hoppas det går att lösa!









Kommentarer
Postat av: Anna

villen din blogg du har

2012-01-27 @ 16:01:54
URL: http://httpCo. annatornhult.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback