Now I Lay Me Down To Sleep

När jag såg detta första gången så rullade tårarna på mig, det är så starkt berörande.Detta är ett företag som har riktat in sig på att fotografera drömmar som blev till mardrömmar. Vad dessa fotografer gör är att fota graviditeter som slutar av olika aledningar med att bebisen dog och detta gör dem gratis. Det är sån fin sak. Jag skulle själv kunna tänka mig att jobba med detta om det inte vore för att jag vet att det skulle tära på mig alldelsen för mycket psykiskt ,jag skulle aldrig klara en fotografering utan att gråta.

Jag tycker det är fantastiskt att det finns människor som ställer upp och gör detta gratis och ger dessa föräldrar ett otroligt fint minne.
♥♥


Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

SV: Ja, jag har sett klippet 4 ggr nu och jag gråter lika mycket varje gång :'( Sååå tufft att mista ett barn innan livet ens börjat...

2012-01-05 @ 21:11:15
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback