Rena rama rånet...

Då var snart ännu en dag till övers och jag har hunnit med både skola och babysim. Idag insåg jag varför studenter måste leva på nudlar då jag var tvungen att köpa studentlittertur och då endast en av böckerna med facit för nära 700:- inte klokt!!
Jaja det var bara att betala och se glad ut eller ja... betala åtminstone Sen ska vi inte prata om kön inne på studentbokhandeln, den ringlade sig igenom hela affärn verkligen, helt sanslöst.  Tack och lov så slapp jag den kön då den boken jag skulle ha inte fanns där.

Nu ska jag  bara ta det lungt de sista minuterna innan sängen för imorgon är det upp tidigt igen och infinna sig på lektion. Hoppas ni haft en bra dag iallfall.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback