Skoldags

God morgon alla.

Då var det måndag igen då. Har varit igång i sen halv åtta imorse då jag skjutsade sambon till jobbet och lämnade Nenne på dagis, nu är det strax dags att bege sig mot skolan för lite engelska. Jag är glad att jag alltid haft lätt för det ämnet. Har bara en lektion idag så det blir en ganska kort dag vilket är skönt, kanske ska gå ner på stan ett tag?? Får se jag har inte bestämt mig riktigt än men det jag skulle vilja göra är att fota lite, dock vet jag inte riktigt vad, skulle vara kul att fota porträtt i snön, så finns det någon som vill ha vinterporträtt så hör gärna av er.

Nu ska jag bege mig mot skolan. Hoppas ni får en en bra måndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback