Sopgarage bokstavligt....

"Nine" fick ett bilgarage i julklapp i 3 vånigar med alterntiva vägar och hiss och allt där till. Det här var dock den sämsta kvalitetet jag någonsin varit med om då garaget inte håller ihop när man satt allt som man ska. Det glappar i bitarna, så det är snett och vägen för bilarna sitter så dåligt att den rasar isär så fort man nuddar den.  Iallfall så sa jag att vi borde slänga det där garaget då det inte är något och ha. Så hör jag att min sambo står och skrattar i hallen och jag kollar för att se åt vad, och det jag såg visar bilden nedan. Neo hörde tydligen och tog allt på orden och tog saken i egna händer. 



 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha! :)

2012-01-10 @ 20:58:23
URL: http://lindaq.se
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

SV: Bokslutsmetoden skulle jag rekommendera, annars får du bokföra allt två gånger :) Dubbelt jobb med andra ord...

2012-01-11 @ 08:39:57
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback