Springer förbi..

Då var det kväller igen efter vad som blev en längre dag än vad jag trodde det skulle bli. Åkte till skolan till halv elva imorse och tänkte att då kommer jag vara hemma till runt 12.30 men tji fick jag. Nej jag åkte förbi jobbet med min och en annans tjej examineringsfilm och när jag kom dit ca kvart i ett så var det inte långt kvar tills ett teoripass skulle börja, det hålls alltid ett teoripass för alla "ankor" ja inte för fåglar alltså utan människor som ska vara i gruppen ankor innan första gången de ska ner i vattnet, så jag passade på att vara med på det när jag ändå var där.

Sen blev det gränby ännu en gång denna vecka, (måste få VIP-kort snart tyker jag) för att handla lite och då jag hade tid så gick jag och strosa runt lite i affärer också. När klockan närmade sig fyra så var det dags att hämta sambon på jobbet och efter det båda barnen. Summan av kardemummabullen blev att jag kom inte hem förens kvart i fem i eftermiddags och sen dess har tiden rusat sin väg och blivit redan 22.00. Japp så det var den här dagen det.

Nu ska jag bara vara ett tag innan det är dags att slå igen de blå. Hoppas ni haft en bra dag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback