Ideer och förslag tack!

Haft olustkänslor sen igår då jag läste och skrev om inlägget om mamman som lät sina barn drunkna. Jag blir så fuktansvärt illa berörd av sånt allra helst om det har med barn göra.  Så för att tänka på något annat så slog vi på filmen Poppers Pingviner och den var riktigt bra och jag älskade budskapet med fimen, så fint. Nu ser jag på klockan att det är dags att överväga sängen

Men nu till mina läsare, jag tänkte be er att  svara på om det är något ni vill se mer utav i bloggen? Phtoshoptips? Bilder? Redigeringstips, familjen? mera allmänt? något jag inte har skrivt om??.  Vad som helst, precis vad som helst. skriv bara i en kommenatar nedan om ni har förslag. Jag tycker bara det är kul med lite nytt och friskt. Inget tvång självklart men lite kul och se era förslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback