Den hemska världen

Sitter och gråter  och undrar vad fan det är för fel på den här världen och vissa människor i den?? Läste precis att en 31 åring kvinna hade gått ut med sina barn 4 och 8 år gammla på en brygga och knuffat ut dem i vattnet och ingen av dem kunde simma så tanken var att de skulle dunkna.  Då barnen fick tag på kanten på den första bryggan så tog hon upp dem igen från vattnet och gick med dem till en annan brygga och henne son säger då"mamma jag vill inte bada"  Hon knuffade dock i dem åter igen och denna gång så drunkade dem.

Alltså jag klara inte av att läsa sånt här jag börjar gråta direkt för jag kan verkligen inte förstå det här. Det är för mig så extemt otänkbart att döda sina egna barn, det underbaraste man har och älskar helt villkorslöst. Det finns såna psykfall så det är läskigt.

 Sen så tänkte jag att jag bläddrar videare och läser annat för jag orkar inte tänka på det. Då är så gott som nästa en artikel om att en mamma dränkte sin ettåriga dotter i en tiolitershink med vatten. Hon hade burit upp henne och stoppat ner huvudet i vattnet  tills hon slutade andras. Tydligen skulle det "bara" vara ett  straff ,en  diciplineringsåtgärd för att dotter inte ville sova.

Jag tappar tron på mänskigheten ibland. Jag mår fruktansvärt dåligt när jag ser sånt här och jag tycker så fruktansvärt synd om alla dessa barn som lever i såna familjer. Det värsta är ju att vilka idioter som helst kan ju skaffa barn också, borde finnas något lämplighetsprov eller dylikt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback