y=kx+m

Det som står i rubriken är sånt som jag håller på med nu här hemma. Jag trixar med matten och det  går faktiskt bra. Jag gillar verkligen att plugga men det känns lite sisådär att inte ens få en enda vecka ledigt iår, men jag överlever nog det med. Inte så farligt tycker jag men man kan ju inte komma ifrån att semsester är skönt.

På tal om semester så är ju den underbara sommaren här i all sin prakt, det är bara lite mera värme som saknas så blir det perfekt. Det är ju så underbart fint ute nu och det finns ju hur mycket som helst att fotografera. Ska mig tid någon dag att ta mig ut ordentligt.



Kommentarer
Postat av: Marie

Ja ska också ta mig tid mera att ut och fota nu, har varit dåligt på den fronten =D

2012-06-20 @ 00:33:23
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback