Fredagsbestyr

Har nyligen kommit hem från skolan och håller nu på att göra mig redo för en  fikadejt med en gammal klasskompis som det ska bli jättekul att träffa. Som grädde på bakelsen är det ju också fredag  och en helg ligger framför oss. Denna helg bjuder på födelsedagsfika, familjebus och förhoppningsvis massa sol. Det är ju massa sol idag med men det är ändå lite kyligare då det blåser rätt så mycket, det är en sån här blåst som letar sig in överallt hur man än försöker skydda sig *brrr* Hoppas att den avtar snart

Nu ska jag göra de sista förberedelser sen ska jag ge mig iväg. Hoppas ni har en fin fredag.


Kommentarer
Postat av: Marie

En toppendag och najs med fika



Fin bild

2012-03-02 @ 15:43:58
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback