Personalmöte

Har precis kommit hem från ett personalmöte. Som alltid så är det roligt att gå på dessa för då har man chansen att träffa sina kolloger,att vara siminstruktör är annars ett ensamjobb. Så dessa tillfällen är faktiskt toppen. Vi gick igeom  lite av varje och åt lite, trevligt som sagt. Nytta med nöje är aldrig fel.

Nu så ska jag fortsätta läsa min bok tänkte jag, om jag inte somar. Jag gjorde ett försök tidigare idag med boken men det slutatde med att jag somna ifrånden. Nu ska jag mig en kopp lyxkaffe och mysa ner mig i soffan. Hoppas ni haft en bra kväll.

                                Hmm,,,,,,mittt sängord DREAM är lite ombokstaverat,  undra vem sm varit i farten?!





Kommentarer
Postat av: Marie - Fota lyckan i vardagen

Personalmöte brukar kunna vara givande =D

2012-03-15 @ 21:38:19
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

Åh tack snälla rara du! Fråga gärna om det är något du undrar över eller om det är något specifikt tips du vill ha på bröllopsfotografering, eller vad som :) Så kan jag försöka svara på det i ett inlägg :)

2012-03-15 @ 22:36:23
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback