Skola och ögonfransförlägning

Idag var det skola på morgonen sen  direkt efter lektionen bar det av hem till min klasskompis efter en spontant inbokad ögonfrsansförlängning. Hon håller på att utbildar sig och behöver öva på att få dit fransarna och få in snitsen ordentligt så det går fortare ,så jag ställde upp med glädje. Det blev verkligen jättebra.  

 Efter det var klart så hämtade  jag Neo på dagis och var  hemma runt 17  först så det blev att ordna middag på direkten och sen var kvällen så gott som slut för plutten men sklart  hann vi busa lite. Sen har jag mest suttit och pluggat faktiskt. Nu tänkte jag faktiskt bara koppla av med en bok resten av kvällen.

ps . om ni är sugna på en ögonfransförlängning så säg till så kan jag höra mig för..


Kommentarer
Postat av: Marie - Fota lyckan i vardagen

Ohh så skoj att få det gratis så, =D. jag är ganska glad att jag redan har så långa fransar =D, men bra att det finns sådant



vacker bild

2012-03-12 @ 23:05:33
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: kiwiberries

vacker bild!

2012-03-12 @ 23:26:10
URL: http://kiwiberries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback