Antagen

Jag har fått antagningsbesked och kommit in på mina kurser jag sökte. Så nu blir det att läsa psykologi, Latin och Matte under sommaren, ska bli spännande. Latinen ser jag mest fram emot, ska bli kul att läsa ett nytt språk. Jag har haft extremt mycket att göra på sistone så jag har knappt haft tid att sova. Jag har utnyttjat 19 timmar av dygnets 24. Nu blir det förhoppningsvis lite lungnare fram tills kurserna startar den 4 juni. 

Måste bara säga det som alla redan vet att  nu har ju sommaren verkligen tagit över, så underbart. Jag får mina syrener i år med på min födelsedagsbricka om några dagar, underbart.






Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vad kul, grattis.



Vackert foto!!

2012-05-24 @ 23:12:10
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback