Uppdatering

Nu var det verkligen längsen jag gjorde ett inlägg, så jag tänkte ge ett litet levnadstecken ifrån mig. Att jag inte skrivit på länge beror på att min tid verkligen är i minsta laget sen allt kommit igång efter semestern. Nu läser jag heltid ett naturbasår, jobbar som babysiminstruktör, plus läser en kurs på universitetet som jag inte vet om jag kommer att fullfölja då tiden är knapp. Borde just nu sitta och skriva en labbrapport men fastnad framför Big bang theory på tv. Nej nu ska jag ta upp en av mina böcker och börja läsa lite. Hoppas ni haft en bra dag.
 
 
*En repris

Kommentarer
Postat av: Marie

Ojoj hoppas att du hinner slappna av emellanåt med. Fin bild
kramar

2012-09-10 @ 20:28:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback